søndag den 12. oktober 2008

Ting # 23 - afrunding

Så fik jeg gennemført 23 Ting og fået tilegnet mig en viden i web 2.o teknoligier som jeg ikke i forvejen havde kendskab til eksisterere. Det har været hårdt, men også lærerigt. Jeg har synes bedst om opgaven om hvordan biblioteksbrugere kan låne musik via nettet og overføre det til en mp3-afspiller. Det har givet mig noget rent fagligt, at vide hvordan lånerne benytter bibliotekts tilbud Netmusik.dk. Jeg bruger ikke noget af det jeg har lært i forløbet, men har udskiftet min private e-mail fra forum.dk ud med min Gmail i Google. Her slipper jeg for alle reklamerne og jeg kan modtage billeder og video af mit barnebarn i AUS uden at betale for opgradering til 20 MB.
Formen i 23 Ting som selvstudie med kollegahjælp har passet mig godt. Jeg har synes at det har været svært at koncentrere sig om opgaven når jeg ved at der er arbejde der ligger og venter og har ofte valgt at lave opgaven hjemme på min egen computer.

Ingen kommentarer: